Имя пользователя:
Пароль:  
Помощь | Регистрация | Забыли пароль?  

Показать сообщение отдельно


Administrator


Сообщения: 25151
Благодарности: 3803

Профиль | Сайт | Отправить PM | Цитировать


slaine, посмотрите здесь: http://tinyurl.com/yva4tm
если профиль поврежден, то может сделаете Копирование данных из поврежденного профиля пользователя в новый профиль?
Можете еще попробоватьсовет с eventid.net:

This can happen if some users’ ProfileImagePath registries are duplicated with other users' ProfileImagePath. To resolve the issue, perform the following steps:
1. Run "WHOAMI /USER /SID" to determine the users’ correct SID.
If you do not have the whoami command tool, you can download and install it from the link below.
Note: By default, it will install to the C:\Program files\Resource Kit folder. To run it, go to a command prompt and change the path to C:\Program Files\Resource Kit. Then type "whoami /USER /SID" (without quotes) and press Enter. It should display the current users’ name and SID.
2. Check the ProfileImagePath value under the following registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList\<SID>.
Note down this ProfileImagePath value.
3. Check the other ProfileList\<SID> keys for matching ProfileImagePath values and deleted those keys.
Note: Please make sure you have backed up the registry key before you delete them.
4. Test and see if the problem is fixed.

Еще почитайте в этой статье: http://support.microsoft.com/kb/935649

Можно также попробовать User Profile Hive Cleanup Service

-------
FAQ по Windows 10 .::. Настройка Центра обновления в Windows 10 .::. Чистая установка Windows 10 – пошаговая инструкция

Это сообщение посчитали полезным следующие участники:

Отправлено: 10:58, 09-10-2007 | #6