Имя пользователя:
Пароль:
 

Показать сообщение отдельно

Аватара для Sp01LeR

Пользователь


Сообщения: 60
Благодарности: 13

Профиль | Отправить PM | Цитировать


Да там просто несколько ошибок в коде(в одном месте лишняя скобка и в другом незакрытая для условия if) - для веб-кодинга ведь сейчас даже в "ослинятине" достаточно мощный отладчик запилили - показывает сразу на какой строке ошибка. Хотя может вы назло всем код JS пишете в простом блокноте и тестируете в старых браузерах под Икспихой ??

HTML код: Выделить весь код
<!DOCTYPE html> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Злови мене!</title> <script> var vx;//Швидкість по горизонталі var vy;//Швидкість оп вертикалі var flag;//Флаг попадання ціль //Функція інсцилізацазії function init() { flag=false;//Збій флага lay.style.backgroundColor="red";//Назначаю червоний колір квадрату //Задаємо випадкові координати квадрату в межах ігрового поля lay.style.top=Math.round((Math.random()*500));//Задали випадковий координат lay.style.left=Math.round((Math.random()*750));//Задали випадковий координат //Задаєм випадкове значення і швидкість квадратів vx=Math.round((Math.random()*10))-5;//Швидкість квадрату по Х vy=Math.round((Math.random()*10))-5;//Швидкість квадрату по У move();//Запуск першого прцесу } //Функція, реалізуюча переміщеню квадрату function move(){ //Якщо флаг встановлений то екземплятор функції непотрібен if (flag==true) {return;} //Переміщення квадрата на задані координати var x=lay.style.left; var y=lay.style.top; //Зміна швидкості з 20% ймовірністю if (Math.round((Math.random()*1000)) < 10) { vx=Math.round((Math.random()*10))-5; vy=Math.round((Math.random()*10))-5; } //Зміна координат x=parseInt(x)+vx; y=parseInt(y)+vy; //Перевірка на зустріч з границями гри //Якщо координати Х переходять до межі 0 то вони міняють свій рух в протилежну сторону if (x<=0){ x=0; vx=-vx; } //Якщо координати Х перевищують 750 то вони міняють свій рух в протилежну сторону if(x>=750){ x=750; vx=-vx; } //Якщо координа У менші за 0 то вони міняють свій рух в протилежну сторону if(y<=0){ y=0; vy=-vy; } //Якщо координати У перевищують 500 то вони міняють свій рух в протилежну сторону if(y>=500); y=500; vy=-vy; //Назаначаємо нові координати точок lay.style.left=x; lay.style.top=y; //Викликаємо данну функцію "move()"через 30 мс. setTimeout("move();",30); } //Функція реагуюча на попадання function vis(){ document.forms[0].Yes.value++;//Збільшення счотчика попадань flag=true;//зупинка гри (move()) lay.style.backgroundColor="yellow";//Змінюємо колір квадрату setTimeout("init();",400);//Запуск гри через 2с. (move()) } </script> </head> <body onload="init();"> <!-- Ігрове поле --> <div id=field style="position:absolute; top:0px;left:0px; height:550px;width:850px; background-color:yellow;" onClick='javasript:document.forms[0].No.value++;'> </div> <!-- Слой з квадратом --> <div id=lay style="position:absolute; top:50px;left:50px; height:50px;width:50px; background-color:red;" onClick='vis()'> </div> <!-- Поле для счота --> <div id=control style="position:absolute; top:0px;left:850px; height:550px;width:200px; background-color:green;"> <form> <h2>Счот</h2> Попав: <br> <input id="Yes"> <br> Мимо:<br><input id="No"> </form> </div> </body></html>


Отправлено: 17:29, 06-03-2014 | #2