Ветеран
Сообщения: 1609
Благодарности: 366
|
Профиль
| Цитировать
T-101, I am receiving database errors when starting ThumbsPlus.
Цитата:
You will need to download and install MDAC 2.8 SP1 and Jet 4.0 Service Pack 8 from Microsoft's web site at:
http://msdn.microsoft.com/data/ref/mdac/downloads
Make sure you download both MDAC 2.8 SP1 and the appropriate Jet 4.0 SP8 for your operating system. And be sure to run them both!
If all else fails, when ODBC problems occur that new installs don't fix, sometimes it is necessary to re-install the OS.
Also, there are 3 (probably more) known programs that corrupt your ODBC components upon installation or uninstall. Please see the next FAQ entry about corrupted ODBC drivers.
|
|
-------
Вот и все. Задуманная программа выполнена полностью. Достигнуты все поставленные цели, решены все задачи. На этом деятельность на форуме завершена. Спасибо за внимание.
Отправлено: 10:06, 18-07-2013
| #3
|