Имя пользователя:
Пароль:  
Помощь | Регистрация | Забыли пароль?  

Показать сообщение отдельно

Новый участник


Сообщения: 6
Благодарности: 1

Профиль | Отправить PM | Цитировать


я получил по отзыву ответ который показывает что loginvovchyk прав и все стало на свои места,правда у меня Explorer просто перегружался ,но не зависал

Цитата:
Solve a problem with Windows 7 beta

An issue with the Customer Experience Improvement Program (CEIP) client in Windows 7 beta is causing Explorer and some MSI-based installers to stop working properly.

To solve this problem, follow these steps:

Click the Start button , click All Programs, and then click Accessories.

Right-click Command Prompt, and then click Run as administrator. In the User Account Control window, verify that Program name is Windows Command Processor, and then click Yes.

In the Administrator: Command Prompt window, type or paste the following text at the prompt:

reg delete HKLM\SOFTWARE\Microsoft\SQMClient\Windows\DisabledSessions /va /f

Press Enter to install the solution.

If The operation completed successfully displays, close the Administrator: Command Prompt window to complete this procedure. If "ERROR: Access is denied" displays, repeat this procedure from the top, making sure you clicked Run as administrator in step two.
Это сообщение посчитали полезным следующие участники:

Отправлено: 13:13, 20-01-2009 | #6